Search
Filters

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

  1. Information om TOP CLINIC Selected
  2. Sådan bestiller du
  3. Betaling
  4. Fortrydelsesret
  5. Reklamationsret
  6. Personlige oplysninger

1. INFORMATION OM TOP CLINIC TOP CLINIC Selected, Nørregade 10A, 7100 Vejle Tlf. 7583 5095 e-mail: mail@topclinic.dk ,CVR: 25617169

2. SÅDAN BESTILLER DU

a. Valg af produkt - læg i kurv Når du har fundet det produkt, du ønsker at købe, klikker du på "KØB". Du kan nu vælge at shoppe videre og eventuelt købe flere varer eller gennemføre købet med det samme. 
b. Kontroller korrekt indhold i kurven I kurven kan du kontrollere, at der er de korrekte varer, du har valgt og du har mulighed for at slette varen fra kurven. Du kommer til indkøbskurven ved at klikke på "Gå til kurven"
c. Foretag køb Når du er klar til at afslutte dit køb, klikker du på "Til kassen" Du vil blive bedt om at indtaste standardoplysninger og alle felter markeret med * skal udfyldes. Ønsker du levering til foreksempel din arbejdsplads, skal du vælge en anden leveringsadresse.
d. Foretag køb Herefter bliver du bedt om at vælge, hvilket betalingskort du ønsker at betale med.
e. Bestilling og ordrebekræftelse Når du til sidst har læst og godkendt forretningsbetingelserne, klikker du på "Godkend". Herefter fremkommer billedet, hvor du foretager betaling med dit betalingskort. Følg anvisningerne og klik på "Gennemfør betaling". Der kommer herefter en ordrebekræftelse op på skærmen, som du kan printe ud. Du vil også modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Husk at gemme din ordrebekræftelse i tilfælde af, at der er noget galt med varen.

3. BETALING Du kan benytte følgende betalingskort: Dankort - Når du betaler med betalingskort er du sikret mod misbrug. Beløbet bliver først trukket fra din konto, når varen er afsendt. Alle priser er angivet i DKK og er inkl. moms. Alle aftaler indgås på dansk.

4. FORTRYDELSESRET Når du handler hos TOP CLINIC har du altid 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager varen eller gavekortet.  Ved returnering kan du enten få dine penge retur eller ombytte til en anden vare. Du har også mulighed for at fortryde købet ved at nægte at modtage varen ved at overdrage varen til postvæsenet. Du har også mulighed for personligt at aflevere varer retur på vores adresse. Det er din pligt at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Varen returneres i original-emballagen som skal være intakt. Der må ikke være synlige tegn på brug af varen og emballagen må ikke være brudt.  Forsendelsesomkostninger ved returnerring af varen skal du selv afholde. Dog refunderer TOP CLINIC forsendelsen, såfremt vi har lavet en pakkefejl eller hvis leveret en defekt vare. Ved modtagelsen af defekt vare, anbefaler vi, at du kontakter os på telefon  7583 5095 eller sender os en mail inden returnering på mail adresse mail@topclinic.dk   TOP CLINIC returerer herefter den samlede købesum til dig, dvs. varens pris inklusive fragt for at få varen tilsendt, men kun såfremt du returnerer hele ordren og denne er i overensstemmelse med returreglerne. Vi tilbagebetaler beløbet til samme kort, som du har betalt med.
Returvarern bedes sendt til følgende adresse:
TOP CLINIC Selected Nørregade 10A 7100 Vejle
TOP CLINIC Selected tager forbehold for prisændringer, tastefejl, udsolgte varer og lignende.

Du kan købe en pakkelabel på vores returportal her:

RETURLABEL

5. REKLAMATION TOP CLINIC Selected stiller høje kvalitetskrav til de varer, som udbydes på vores hjemmeside. Sker det alligevel, at der forekommer en reklamation på en vare, forsøger vi at løse problemerne omgående og som udgangspunkt vil du modtage en ny tilsvarende vare eller eventuelt få dine penge retur. TOP CLINIC yder 2 års reklamationsret på alle varer i henhold til købeloven. Det vil sige, at du enten har mulighed for at få varen repareret eller ombyttet, få afslag i prisen eller pengene retur efter aftale, afhængig af den konkrete situation. Retten til at reklamere er naturligvis betinget af, at reklamationen er berettiget og dækker ikke fejl, skader eller forkert behandling af varen. Reklamationen skal meddeles TOP CLINIC Selected indenfor rimelig tid og såfremt denne modtaget inden 2 måneder anses det for at være rettidig. Der må dog ikke være brugt mere end 1/3 af produktet ved reklamation og dato for produktets holdbarhed efter åbning må ikke være overskredet. I forbindelse med berettigede reklamationer afholder TOP CLINIC Selected fragtomkostninger i rimeligt omfang. Ved reklamation anbefaler vi, at du kontakter os på telefon 7583 5095 eller fremsender os en mail forud for en returnering på mail@topclinic.dk
Såfremt du ønsker at returnere varen skal det fremsendes til:
TOP CLINIC Selected Nørregade 10A 7100 Vejle

6. POLITIK FOR BEHANDLING AF PERSONLIGE OPLYSNINGER

Politik for behandling af personoplysninger for kunder i forbindelse med deres registrering af behandlinger og køb af varer hos TOP CLINIC Selected, Nørregade 10A, 7100 Vejle, tlf. 40893741, CVR.nr. 25617169

Som følge af din aftale med klinikken accepterer du nedenstående privatlivspolitik.

6.1 Generelt

Når du får behandlinger eller køber produkter hos os registreres der oplysninger om dig.

Dette dokument er udarbejdet som følge af og på baggrund af EU’s Databeskyttelsesforordning, som får virkning i Danmark fra 25. maj 2018.05.17.

6.2 Privatlivspolitik

- Dine kundedata opbevares hos os så længe du er kunde hos os.  Af regnskabsmæssige årsager ønsker vi dog at gemme dine kundedata indtil vores regnskabsmæssige forpligtelser over for Told/Skat gør, at vi kan slette dine oplysninger. Denne periode er op til 5 år efter du sidst har været besøgt klinikken.

- Vi bruger dine kundeoplysninger til eksempelvis kunne sende dig en sms/mail i forbindelse med nyhedsbrev hvis du har ønsket dette. Oplysningerne vil ikke blive videregivet til tredjepart.

- Som kunde hos os kan du bede om at se de oplysninger vi har om dig og som du har afgivet til klinikken. Hvis der optræder forkerte data kan du naturligvis altid få disse oplysninger rettet.

- Du kan bede om at blive slettet som kunde hos os. Dog kan det være at det rent regnskabsmæssigt være at vi er nød til teknisk at beholde dig som kunde i en periode. Hvis klinikken jævnfør gældende lovgivning er forpligtet til at opbevare din kundeoplysninger kan du ikke kræve at dine data slettes.

- Dine kundeoplysninger opbevares i klinikkens IT-system beskyttet af password eller aflåst. IT-sikkerheden omkring dine data vurderes og ajourføres løbende.

- Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage, eksempelvis omkring nyhedsbrev. Dette kan du gøre ved at kontakte os. Hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage, påvirker det ikke lovligheden af vores behandling af dine personoplysninger på baggrund af dit tidligere meddelte samtykke og op til tidspunktet for tilbagetrækningen. Hvis du tilbagetrækker dit samtykke, har det derfor først virkning fra dette tidspunkt.

- Vi forbeholder os ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger – naturligvis altid således at persondataforordningen overholdes.

6.3 Kontakt

Ønsker du at se de data, der er gemt om dig i klinikken, kan du kontakte Else Møller Larsen på e-mail: mail@topclinic.dk. Har vi forkerte data skal du også kontakte Else.

Mener du at klinikkens behandling af dine data er forkert kan du henvende dig til Datatilsynet:

Datatilsynet, Borgergade 28, 5.sal, 1300 København K, Telefon: 33 19 32 00, E-mail: dt@datatilsynet.dk

Med venlig hilsen

TOP CLINIC Selected

Oprettet 2018-05-12